,
Strona glówna  |  Moje Konto  |  Mój koszyk  |  Zamówienie
facebook info@gugu.net.pl
Szukaj:
| Wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna Regulamin Nowo¶ci Promocje Kontakt Płatno¶ci
GUGU GUGU
 

Regulamin

   
Kategorie
Chustki (5)
OPASKI (25)
Koszyk więcej
...jest pusty
Regulamin Regulamin
Regulamin sprzedazy sklepu internetowego

Rozdzial I
Postanowienia wstepne

§ 1
Postanowienia ogólne

1. Sklep internetowy (e-sklep) www.gugu.net.pl. (dalej „Sklep”) prowadzi sprzedaz detaliczna za posrednictwem Internetu na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej, na podstawie niniejszego Regulaminu (dalej „Regulamin”).

2. Regulamin okresla zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a takze prawa i obowiazki Wlasciciela Sklepu i Klientów.

3. Przed rozpoczecie korzystania ze Sklepu Klient jest zobowiazany zapoznac sie z niniejszym Regulaminem, a rozpoczecie korzystania ze Sklepu jest równoznaczne z akceptacja wszystkich jego postanowien. Regulamin jest integralna czescia umowy sprzedazy zawieranej z Klientem.

4. Wlascicielem Sklepu jest: PROLEVEL SP Z. O. O
92-221 Lódz, Mazowiecka 43
ING BANK SLASKI : 62 1050 1461 1000 0090 3044 6125
NIP:7792422044


5. Umowy w Sklepie internetowym sa zawierane w jezyku polskim.

6. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie sa nowe.

7. Zamieszczone w Sklepie zdjecia towarów moga odbiegac kolorystycznie od kolorów rzeczywistych towaru z uwagi na rózna konfiguracje sprzetu komputerowego Klientów.

§ 2
Definicje
Na potrzeby niniejszego Regulaminu ponizsze pojecia oznaczaja:
a). Regulamin – niniejszy regulamin dzialalnosci Sklepu internetowego,
b). Sprzedawca – wlasciciel Sklepu,
c). Sklep – prowadzony przez Sprzedawce serwis sprzedazy on-line, dostepny dla Klientów, w ramach którego Klient ma mozliwosc nabywania Towarów. Sklep internetowy dostepny jest na stronie: http://www.gugu.net.pl.
d). Formularz zakupu – skrypt bedacy czescia sklepu sluzacy do zlozenia zamówienia przez Klienta,
e). Towar – produkt/y oferowany/e Klientowi przez Sprzedawce za posrednictwem Sklepu internetowego,
f). Klient – osoba fizyczna, która ukonczyla 18 lat i jest zdolna do zawierania wiazacych umów lub osoba prawna badz inny podmiot zdolny do zawierania umów.
g). Konsument – osoba fizyczna dokonujaca z przedsiebiorca czynnosci prawnej – zakupu – niezwiazanego bezposrednio z prowadzona przez nia dzialalnoscia gospodarcza lub zawodowa.

§ 3
Wymagania techniczne
1. Do wspólpracy z systemem teleinformatycznym Sprzedawcy wymagane jest posiadanie przez Klienta urzadzenia podlaczonego do Internetu (procesor o traktowaniu co najmniej 1 GHz oraz pamiec RAM co najmniej 512) z zainstalowana dowolna przegladarka internetowa. Sklep jest dostosowany do nastepujacych warunków:
rozdzielczosc 1024 × 768, system operacyjny: MS Windows, Mac OS, Android. Nie jest wymagane instalowanie dodatkowych rozszerzen lub wtyczek.

2. Do dokonania zakupów w Sklepie wymagane jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej (skrzynki elektronicznej).

§ 4
Ceny i oferty promocyjne
1. Wszystkie ceny Towarów podane na stronie internetowej Sklepu sa cenami brutto (zawieraja podatek VAT).

2. Wiazaca dla stron transakcji jest cena widniejaca przy Towarze w momencie zlozenia zamówienia przez Klienta.

3. Sprzedawca zastrzega, iz produkty umieszczone w kategorii „Promocja” oraz „Wyprzedaz” w oferowanych tam cenach dostepne sa do wyczerpania zapasów.

4. Szczególowe zasady korzystania z promocji cenowych reguluje Zalacznik nr 1 do niniejszego Regulaminu w postaci  Regulaminu promocji cenowych.

Rozdzial II
Skladanie i realizacja zamówienia

§ 1
Warunki skladania zamówien i zawarcie umowy sprzedazy
1. Klient, skladajac zamówienie w Sklepie, jednoczesnie oswiadcza, ze zapoznal sie z Regulaminem i akceptuje zawarte w nim postanowienia.

2. Zamówienia w Sklepie mozna skladac przez cala dobe, we wszystkie dni roku.

3. Zawartosc witryny internetowej Sklepu stanowi zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego, a zatem samo zlozenie zamówienia przez Klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy.

4.W celu zlozenia zamówienia w Sklepie internetowym konieczne jest zalogowanie sie na konto Klienta lub zalozenie konta w przypadku nowych Klientów, natomiast w celu zalozenia konta nalezy podac poprawny adres e-mail i utworzyc haslo, a nastepnie potwierdzic zalozenie konta poprzez przejscie udostepnione w linku aktywacyjnym przekazanym droga emailowa, potwierdzajac tym samym zalozenie konta.

5. W trakcie procesu rejestracji wymagane jest wyrazenie zgody na przechowywanie i przetwarzanie przez Sprzedawce danych osobowych podanych podczas rejestracji oraz w zamówieniach, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1182).

6. Klient sklada Sprzedawcy zobowiazanie w momencie, kiedy akceptuje zamówienie, klikajac ikone „Zamówienie z obowiazkiem zaplaty”.

7. Po wyslaniu zamówienia Klient otrzymuje od Sprzedawcy potwierdzenie otrzymania zamówienia, czyli e-mail, który potwierdza otrzymanie zamówienia wraz z nadanym mu numerem oraz informacjami, tj.:
» dane Sprzedawcy i poszczególne pozycje zamówienia,
» laczna cena brutto,
» sposób i termin zaplaty,
» sposób i termin realizacji zamówienia,
» prawo odstapienia od umowy – wzór pouczenia o odstapieniu od umowy stanowi Zalacznik nr 4 do niniejszego Regulaminu,
» informacja konsumencka.

8. Potwierdzenie otrzymania zamówienia potwierdza fakt, ze do Sprzedawcy wplynelo zamówienie Klienta.

9. Po przygotowaniu zamówienia i otrzymaniu zaplaty (w przypadku wyboru przez Klienta platnosci za pobraniem otrzymanie zaplaty nie jest wymagane) Sprzedawca przesle do Klienta w formie e-maila potwierdzenie realizacji zamówienia i rozpocznie wysylke zamówienia do Klienta.

10. Wysylka potwierdzenia realizacji zamówienia potwierdza zawarcie pomiedzy stronami umowy sprzedazy.

11. Status zamówienia Klient moze sledzic na swoim koncie w zakladce „Zamówienia”.

12. Zamówienia realizowane beda na adres znajdujacy sie na terenie Polski.

13. Sklep zastrzega sobie mozliwosc potwierdzenia przyjecia zamówienia poprzez kontakt telefoniczny lub poczta elektroniczna oraz weryfikacji danych konsumenta. Sklep zastrzega sobie mozliwosc anulowania zamówienia w przypadku braku mozliwosci kontaktu z Klientem.

§ 2
Sposób platnosci
1. Klient ma do wyboru nastepujace formy platnosci:
» zwyklym przelewem na rachunek bankowy, z zastrzezeniem iz w tytule zaplaty nalezy podac numer zamówienia oraz dopisac „Platnosc ze sklepu internetowego”,
» za pobraniem – z zastrzezeniem, iz:
» przy wyborze dostawy przesylka kurierska – platnosc nalezy uiscic gotówka, przekazujac ja kurierowi w momencie dostawy przesylki,
» przy wyborze dostawy do paczkomatów – platnosc za pomoca karty platniczej nastepuje w momencie odbioru Towaru w paczkomacie.

2. Zamówienia niepotwierdzone lub nieoplacone (za wyjatkiem opcji – „za pobraniem”) przez Klienta w ciagu 7 dni od chwili zlozenia zamówienia beda automatycznie anulowane.

§ 3
Termin platnosci
1. W razie wyboru platnosci przelewem elektronicznym lub karta kredytowa Klient zobowiazany jest zaplacic za produkty i koszt dostawy w terminie 4 dni od dnia przyjecia zamówienia przez Sprzedawce.

2. Za date zaplaty uznaje sie date uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

3. W razie braku zaplaty pelnej ceny w terminie Sprzedawca moze anulowac zamówienie Klienta, o czym Klient zostanie poinformowany. Jezeli Klient zaplacil czesc ceny, Sprzedawca zwraca mu cala wplacona kwote.

4. Dokonujac platnosci przelewem elektronicznym, w tytule przelewu nalezy podac numer zamówienia nadany przez Sprzedawce.

5. W razie niepodania w tytule przelewu numeru zamówienia Sprzedawca podejmuje starania w celu ustalenia tego numeru, w szczególnosci kontaktuje sie z Klientem. W razie niemozliwosci ustalenia numeru zamówienia do danego przelewu Sprzedawca zwraca wplacona kwote na rachunek bankowy, z którego zostal nadany przelew, a zamówienie jest anulowane.

§ 4
Realizacja zamówienia
1. Sprzedawca oswiadcza, iz dolozy wszelkich staran, aby zamówienie Klienta zostalo zrealizowane w ciagu 48 godzin, liczac od nastepnego dnia roboczego po otrzymaniu przez Sprzedawce platnosci.

2. Warunek dokonania platnosci nie obowiazuje w sytuacji, gdy Klient dokonuje platnosci za pobraniem.

3. Sprzedawca oswiadcza, iz maksymalny termin realizacji zamówienia nie powinien przekroczyc 7  dni, z tym zastrzezeniem, iz w przypadku chwilowego braku zamówionego Towaru w Sklepie internetowym czas ten moze sie wydluzyc, jednak nie dluzej niz trzydziesci dni od dnia zawarcia umowy.

4. W sytuacji gdy Sprzedawca nie jest w stanie zrealizowac calego zamówienia, Klient ma prawo wyboru, czy zrealizuje zamówienie tylko w czesci, czy rezygnuje z zamówienia.

5. Dowodem zakupu w przypadku Klientów bedacych konsumentami jest paragon.

6. Dowodem zakupu dla Klientów niebedacych konsumentami jest faktura VAT. 

7. Na zyczenie Klienta bedacego konsumentem Sprzedawca wystawi fakture VAT. Prosbe o wystawienie faktury VAT nalezy zglosic w polu: Uwagi.

§ 5
Korekta zamówienia
1. Korekty do zamówien skladane moga byc wylacznie do momentu  wyslania do Klienta potwierdzenia wysylki ze sklepu

2. Korekty mozna dokonac, wysylajac e-mail na adres: info@gugu.net.pl
lub kontaktujac sie ze Sprzedawca pod nr tel. 796-605-741
(koszt polaczenia wg stawki operatora). Dokonujac korekty, Klient zobowiazany jest podac numer zamówienia.

§ 6
Sposób i koszty dostawy Towaru
1. Klient moze wybrac nastepujace formy dostawy zamówionego towaru:
a). odbiór osobisty we wskazanym punkcie/oddziale/salonie Sprzedawcy (po wczesniejszym oplaceniu zamówienia) – bezplatnie,
b). dostawa za posrednictwem firmy kurierskiej – koszt od 20zl do 65zl( w zaleznosci od wagi paczki)
c). dostawa za posrednictwem Poczty Polskiej – koszt od 16zl do 31 zl,( w zaleznosci od wagi paczki)
d). dostawa za posrednictwem sieci paczkomatów InPost. – koszt od 9zl do 15zl( w zaleznosci od wymiarów paczki)

2. Koszt dostawy ponosi Klient, chyba ze Sprzedawca okresli odmiennie w Sklepie.

3. Przed odebraniem przesylki od kuriera Klient zobowiazany jest sprawdzic, czy opakowanie nie uleglo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesylki nosi znamiona uszkodzenia, nalezy nie przyjmowac przesylki i w obecnosci kuriera sporzadzic protokól szkody oraz skontaktowac sie jak najszybciej ze Sprzedawca w celu wyjasnienia sprawy.

4. Po odebraniu przesylki w paczkomacie Klient zobowiazany jest sprawdzic, czy opakowanie nie zostalo uszkodzone. Jesli taka sytuacja zaistniala, Klient zobowiazany jest sprawdzic, czy zawartosc przesylki nie zostala uszkodzona. Jesli zawartosc jest uszkodzona, Klient powinien zlozyc reklamacje, kierujac sie wskazówkami pojawiajacymi sie na wyswietlaczu paczkomatu.

Rozdzial III
Odpowiedzialnosc za Towar i reklamacje

§ 1
Odpowiedzialnosc za wady rzeczy
1. Sprzedawca jest odpowiedzialny wzgledem Klienta, jezeli sprzedany towar ma wade fizyczna (rekojmia).

2. Wada fizyczna polega na niezgodnosci rzeczy sprzedanej z umowa. W szczególnosci rzecz sprzedana jest niezgodna z umowa, jezeli:
1). nie ma wlasciwosci, które rzecz tego rodzaju powinna miec ze wzgledu na cel w umowie oznaczony albo wynikajacy z okolicznosci lub z przeznaczenia;
2). nie ma wlasciwosci, o których istnieniu sprzedawca zapewnil kupujacego, w tym przedstawiajac próbke lub wzór;
3). nie nadaje sie do celu, o którym kupujacy poinformowal sprzedawce przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zglosil zastrzezenia co do takiego jej przeznaczenia;
4). zostala kupujacemu wydana w stanie niezupelnym.

3. Sprzedawca odpowiada za niezgodnosc towaru z umowa jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed uplywem dwóch lat od wydania tego Towaru Klientowi. Termin ten biegnie na nowo w razie wymiany produktu.

4. W razie niezgodnosci towaru z umowa Klient najpózniej w terminie roku od dnia stwierdzenia tej niezgodnosci jest zobowiazany wyslac zawiadomienie (oswiadczenie) o stwierdzonej niezgodnosci na adres Sprzedawcy, wskazany w Rozdziale 1 § 1 Regulaminu. Dla zachowania terminu wystarczy wyslanie zawiadomienia (oswiadczenia) przed jego uplywem. Klient zobowiazany jest sporzadzic na pismie opis stwierdzonej niezgodnosci Towaru z umowa oraz wskazac zakres roszczenia (patrz pkt 5).

5. Jezeli rzecz sprzedana ma -wade, Klient moze:
a). zadac wymiany rzeczy na wolna od wad,
b). zadac usuniecia wady,
c). zadac obnizenia ceny,
d). odstapic od umowy, chyba ze Sprzedawca niezwlocznie i bez nadmiernych niedogodnosci dla Klienta wymieni rzecz wadliwa na wolna od wad albo wade usunie.

6. Sprzedawca jest obowiazany – na swój koszt – wymienic rzecz wadliwa na wolna od wad albo usunac wade w rozsadnym czasie bez nadmiernych niedogodnosci dla Klienta. Przyjmuje sie, iz termin ten wynosi do 14 dni.

5. W przypadku stwierdzenia wad lub niezgodnosci Towaru z umowa Klient moze zlozyc reklamacje lub wyslac na koszt Sprzedawcy reklamowany Towar na adres:  ul.  Mazowiecka 43;     92-221   Lódz  

6. Klient odsylajacy reklamowany Towar do Sprzedawcy jest zobowiazany do zalaczenia pisemnego oswiadczenia zawierajacego nastepujace dane: dane reklamujacego – imie i nazwisko, dokladny adres zamieszkania oraz adres e-mail, date nabycia Towaru, nazwe Towaru, cene nabycia, dokladnie opisana wade oraz okolicznosci jej powstania, zadania reklamujacego. Skladajac reklamacje, Klient zobowiazany jest równiez do zalaczenia dowodu sprzedazy – najlepiej oryginalu lub kopii paragonu lub faktury VAT lub innego niebudzacego watpliwosci dowodu zakupu. Gotowy formularz reklamacyjny stanowi Zalacznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.

7. W przypadku jakichkolwiek watpliwosci zwiazanych z procedura skladania reklamacji Klient moze uzyskac wskazówki, dzwoniac pod numer telefonu 796-605-741 (koszt polaczenia jak za polaczenia lokalne).

§ 2
Odstapienie od umowy konsumenta
1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. poz. 827) Klient bedacy konsumentem, który zakupil towar na odleglosc – za posrednictwem sklepu internetowego – ma prawo do odstapienia od umowy bez podawania przyczyn w terminie 14 dni (do zachowania terminu wystarczy wyslanie oswiadczenia przed jego uplywem).

2. Zwracany Towar nie moze nosic sladów korzystania poza koniecznymi do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalnosci Towaru.

3. Formularz oswiadczenia o odstapieniu od umowy, który stanowi zalacznik nr 3 do niniejszego Regulaminu, jest dostarczany wraz z Towarem. 

4. Oswiadczenie o odstapieniu nalezy zlozyc:
a). listem poleconym na adres Sprzedawcy, wskazany w Rozdziale 1 § 1 Regulaminu.
b). w postaci elektronicznej i wyslac Sprzedawcy na adres poczty elektronicznej wskazany w Rozdziale 1 § 1 Regulaminu (Sprzedawca niezwlocznie potwierdza Klientowi e-mailem potwierdzenie przyjecia oswiadczenia).

5. Odstepujac od umowy, Klient jest zobowiazany zalaczyc dowód sprzedazy – najlepiej oryginal lub kopie paragonu lub faktury VAT lub inny niebudzacy watpliwosci dowód zakupu.

6. Konsument ma obowiazek zwrócic towar Sprzedawcy – na swój koszt – niezwlocznie, jednak nie pózniej niz 14 dni od dnia, w którym odstapil od umowy (do zachowania terminu wystarczy odeslanie towaru przed jego uplywem).

7. Sprzedawca ma obowiazek niezwlocznie, nie pózniej niz w terminie 14 dni od otrzymania oswiadczenia konsumenta o odstapieniu od umowy, zwrócic konsumentowi wszystkie dokonane przez niego platnosci, w tym koszty dostarczenia (Sprzedawca zwraca najtanszy oferowany w Sklepie koszt dostarczenia Towaru).

8. Jezeli Klient wraz z oswiadczeniem o odstapieniu nie odeslal Towaru, Sprzedawca wstrzymuje sie do zwrotu dokonanych przez Klienta platnosci do dnia otrzymania Towaru.

9. Klient moze przeslac zwracany Towar na swój koszt na adres: Mazowiecka 43 92-221 Lódz

10. Prosimy o odsylanie Towaru w miare mozliwosci w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu.

11. Zwrot naleznosci nastapi w takiej formie, w jakiej dokonywany byl zakup: konto bankowe lub na karte, a w przypadku zakupu za pobraniem – na wskazane przez Klienta konto.

12. Przesylki ze zwracanym Towarem nadane za pobraniem lub na koszt odbiorcy (Sprzedawcy) nie beda przyjmowane.

13. Kupujacemu nie przysluguje prawo odstapienia od umowy w przypadku towaru w postaci nagran dzwiekowych lub wizualnych albo programów komputerowych dostarczonych w zapieczetowanym opakowaniu, jesli opakowanie to zostalo otwarte po dostarczeniu.

§ 3
Gwarancja przy sprzedazy

Rozdzial IV
Postanowienia wspólne

§ 1
Ochrona danych osobowych
1. Sprzedawca gwarantuje poufnosc wszelkich udostepnionych mu danych osobowych.

2. Dane osobowe umieszczone w bazie danych Sprzedawcy sa przetwarzane wylacznie w celu realizacji zamówienia i sa to:
a). imie i nazwisko,
b). adres korespondencyjny,
c). numer telefonu,
d). adres e-mail,
e). informacje zawarte w logach systemowych – w celach technicznych i statystycznych,
f). w przypadku uzyskania przez administratora wiadomosci o korzystaniu przez uzytkownika z uslugi swiadczonej droga elektroniczna niezgodnie z regulaminem lub z obowiazujacymi przepisami (niedozwolone korzystanie) administrator moze przetwarzac dane osobowe uzytkownika w zakresie niezbednym do ustalenia odpowiedzialnosci uzytkownika.

3. Klient moze równiez wyrazic odrebna zgode na otrzymywanie od Sklepu materialów reklamowo­- -promocyjnych.

4. Skladajac zamówienie, Klient wyraza zgode na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia, w szczególnosci na przekazanie jego danych osobowych firmie kurierskiej w celu realizacji wybranej przez Klienta formy wysylki Towaru.

5. Dane osobowe moga zostac udostepnione jedynie w celu realizacji wybranej formy wysylki.

6. Dane osobowe sa gromadzone z nalezyta starannoscia i odpowiednio chronione przed dostepem do nich przez osoby do tego nieupowaznione, a ich przetwarzanie odbywa sie w zgodzie oraz na warunkach okreslonych szczególowo w:
a). ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o swiadczeniu uslug droga elektroniczna (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1422);
b). ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1182);
c). rozporzadzeniu Ministra Spraw Wewnetrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadac urzadzenia i systemy informatyczne sluzace do przetwarzania danych osobowych (Dz.U. Nr 100, poz. 1024);
d). innych aktach prawa powszechnie obowiazujacego.

7. Klientowi przysluguja prawa okreslone w aktach prawnych, o których mowa w ust. 6, w tym w szczególnosci do:
a). wgladu do swoich danych osobowych,
b). zadania uzupelnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stalego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usuniecia, jezeli sa one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostaly zebrane z naruszeniem ustawy albo sa juz zbedne do realizacji celu, dla którego zostaly zebrane.

§ 2
Prawa autorskie i pokrewne
1. Wszelkie tresci zamieszczane w Sklepie, lacznie z tekstami, zdjeciami, grafika, plikami audio i wideo sa wlasnoscia Sprzedawcy, jesli wyraznie nie stwierdzono inaczej.

2. Tresci te sa chronione prawem autorskim i bez zgody wlasciciela moga byc uzywane jedynie do osobistego uzytku, nie moga byc publicznie wykorzystywane w jakikolwiek sposób bez pisemnej zgody wlasciciela, powielane, zmieniane itp.

3. Bezprawne uzycie zastrzezonego logo i nazwy Sprzedawcy jest zabronione.

4. Sprzedawca ostrzega, ze naruszenie praw autorskich i innych bedzie scigane na drodze cywilnej lub karnej.

§ 3
Polityka cookies
1. Sklep posluguje sie tzw. plikami cookies (ciasteczka).

2. Pliki te sa zapisywane na komputerze Klienta przez serwer Sprzedawcy i dostarczaja danych statystycznych o aktywnosci Klienta, w celu dobrania naszej oferty do jego indywidualnych potrzeb i zainteresowan.

3. Oprogramowanie Sklepu zapisuje informacje w plikach cookies dotyczacych nastepujacych obszarów:
» informacje na temat sesji,
» ostatnio ogladane produkty,

4. Klient w kazdej chwili moze wylaczyc w swojej przegladarce internetowej opcje przyjmowania cookies, choc musi miec swiadomosc, ze w niektórych przypadkach odlaczenie tych plików moze wplynac na utrudnienia w korzystaniu z oferty Sklepu.

§ 4
Wylaczenie odpowiedzialnosci
1. Na stronie internetowej Sprzedawcy znajduja sie hiperlacza do innych stron internetowych. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci zamieszczone na tych stronach i ich niezgodnosc z obowiazujacym prawem.

2. Korzystanie z serwisu i pobieranie plików odbywa sie na odpowiedzialnosc Klienta.

Rozdzial V
Postanowienia koncowe

§ 1
Postanowienia ogólne
1. Regulamin jest czescia zawieranej przez Sprzedawce oraz Klienta umowy sprzedazy.

2. Prawem wlasciwym dla umów sprzedazy pomiedzy Klientem a Sprzedawca na warunkach okreslonych w Regulaminie jest prawo polskie.

3. Wszelkie spory wynikle w zwiazku z realizowaniem umów sprzedazy miedzy Sprzedawca a Klientem beda rozstrzygane w pierwszej kolejnosci na drodze negocjacji, z intencja polubownego zakonczenia sporu.

§ 2
Wejscie w zycie i zmiany Regulaminu
1. Regulamin wchodzi w zycie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

2. Sklep zastrzega sobie mozliwosc zmian w Regulaminie, które wchodza w zycie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmiana Regulaminu stosuje sie wersje Regulaminu obowiazujaca w dacie zlozenia Zamówienia przez Klienta. Nowa tresc Regulaminu obowiazywac bedzie Klienta po zaakceptowaniu przez niego zmian, o których zostal powiadomiony.

INFORMACJA-KONSUMENCKA.pdf
OGOLNE-WARUNKI-SKLADANIA-I-UZNANIA-REKLAMACJI-KLIENTA.pdf
Zalacznik-nr-1-REGULAMIN-PROMOCJI-CENOWYCH.pdf
Zalacznik-nr-2-FORMULARZ-REKLAMACYJNY.pdf
Zalacznik-nr-3-WZOR-FORMULARZA-OSTAPIENIA-OD-UMOWY.pdf
Kontynuuj